مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 03:102021-07-11اقتصادي

پیشگیری از فرار مالیاتی با نصب پایانه های فروشگاهی


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: نصب پایانه های فروشگاهی توسط فعالان اقتصادی موجب جلوگیری از فرار مالیاتی می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: نصب پایانه های فروشگاهی توسط فعالان اقتصادی موجب جلوگیری از فرار مالیاتی می شود.

میرحیدر رضوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با استقرار نظام یکپارچه و فراگیر پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان شفافیت اقتصادی و عدالت مالیاتی حاصل می شود، زیرا بر اساس صدور صورت حساب های پایانه های فروشگاهی میزان مالیات فعال اقتصادی محاسبه می شود.

وی با اشاره به اینکه نصب پایانه های فروشگاهی توسط فعالان اقتصادی موجب جلوگیری از فرار مالیاتی می شود، افزود: رویکرد ادارات امور مالیاتی مبتنی بر صحت اطلاعات این دسته از مودیان است، مگر اینکه خلافش ثابت شود و مودیانی که ثبت اطلاعات را تمکیل کرده و شناسه یکتای حافظه مالیاتی خود را دریافت کنند، از تسهیلات و مشوق های مالی تعیین شده در قوانین بهره مند خواهند شد.

این مسئول با اشاره به جرایم مودیانی که از انجام تکالیف قانونی خودداری کنند، ادامه داد: اعمال جرایم نقدی، محرومیت از اعمال معافیت های مالیاتی، نرخ صفر و مشوق های قانون مالیات های مستقیم، ابطال مجوز فعالیت واحد متخلف، مسدود شدن درگاه ها و پایانه های پرداخت واحد متخلف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از فرار مالیاتی با نصب پایانه های فروشگاهی

پیشگیری از فرار مالیاتی با نصب پایانه های فروشگاهی