مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 03:102021-07-11سياسي

اعلام منتخبان 39امین مسابقات قرآن آموزش و پرورش مازندران


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از پایان داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان که به صورت مجازی برگزار شده بود خبر داده و گفت: - ایسنا/مازندران معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از پایان داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان که به صورت مجازی برگزار شده بود خبر داده و گفت: منتخبان 39 امین دوره مسابقات قرآن آموزش و پرورش مازندران اعلام شدند.

محمد شعبانی گفت: منتخبان مرحله استانی 39 امین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان که به صورت مجازی و به میزبانی دارالقرآن امام خمینی(ره) ناحیه یک ساری و دارالقرآن صاحب الزمان(عج) محمودآباد برگزار شده بود، مشخص شدند.

وی بیان کرد: با توجه به ادامه شرایط همه گیری بیماری کرونا، امسال نیز همانند سال گذشته مسابقات به صورت مجازی و در 14 رشته در حوزه های مختلف قرآن، عترت و نماز و با شرکت قریب به چهار هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر مدارس استان، برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران افزود: شروع این مسابقات در مرحله آموزشگاهی همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز (هفته آخر آذرماه) با حضور بیش از 200 هزار نفر از دانش آموزان در رشته های مختلف برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام منتخبان 39امین مسابقات قرآن آموزش و پرورش مازندران

اعلام منتخبان 39امین مسابقات قرآن آموزش و پرورش مازندران