مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 18:352021-07-11دانش

فراخوان بخش پژوهش جشنواره شعر دانشجویی


دومین دوره «جشنواره ملی شعر دانشجویی» با دعوت از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور برای بخش پژوهش (درباره شعر) خود فراخوان داد.

- دومین دوره جشنواره ملی شعر دانشجویی با دعوت از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور برای بخش پژوهش (درباره شعر) خود فراخوان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره که در دومین دوره ، در قالب های کلاسیک، نیمایی، سپید و آزاد، ترانه، طنز، شعر ترجمه و پژوهش شعر برگزار می شود، از کلیه دانشجویان مقطع های مختلف تحصیلی دعوت کرده است که در بخش رقابتی پژوهشی این جشنواره ملی نیز شرکت و برای به دست آوردن تندیس رودکی رقابت کنند.

در بخش پژوهش جشنواره، شرکت کنندگان در قالب کتاب، پایان نامه و مقاله پژوهشی با موضوع های آزاد ، حکیم نظامی گنجوی و شعر دانشجویی در ایران یا جهان می توانند شرکت کنند.

علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در جشنواره که کلیه مراحل آن به صورت الکترونیکی انجام می شود، می توانند به سامانه اینترنتی رویتاب مراجعه کنند: http://roytab.

ir https://roytab.

ir/ShereDaneshjoei تنها شرط های شرکت در این جشنواره سالانه که با دبیری علمی علیرضا بهرامی، به همت اداره کل امور راهبری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با مشارکت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار می شود، دانشجو بودن صاحب آثار و نیز حائز رت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان بخش پژوهش جشنواره شعر دانشجویی

فراخوان بخش پژوهش جشنواره شعر دانشجویی