مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 15:052021-07-11اقتصادي

روزانه 10 هزار دوز واکسن کرونا در زنجان تزریق می شود


رییس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه قادر هستیم در روز حداقل 10 هزار دوز واکسن را تزریق کنیم، گفت: این به میزان به 30 هزار دوز هم افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز قزلباش بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: واکسن کوو برکت نخستین واکسن کرونای تولید ایران است و از روز شنبه 19 تیرماه سالجاری واکسن کوو برکت وارد استان شده است.

وی با بیان اینکه از امروز افراد بالای 70 درصد لکه گیری و افراد بالای 65 سال با واکسن برکت واکسینه می شوند، اظهار کرد: ورود این واکسن به استان می تواند در تسریع روند واکسیناسیون موثر باشد.

رییس علوم پزشکی استان زنجان گفت: تزریق واکسن برکت دارای سازوکار متفاوتی نبوده و در دو دوز تزریق می شود و 140 هزار واکسن کوو برکت به استان زنجان تحویل داده شده است.

قزلباش تاکید کرد: کار وزارت بهداشت کار تخصصی بوده و بیشتر در خصوص کیفیت و تایید واکسن ها کار می کند.

وی با بیان اینکه درصد قابل توجهی از واکسن های دریافت شده در استان زنجان تزریق شده است، ابراز داشت: با توجه به زیرساخت های فراهم شده تزریق واکسن خوب جلو رفته است.

رییس علوم پزشکی استان زنجان گفت: همکاری نهادها و سازمان ها و هدایت مدیریت عالی استان موجب شده تا در مجموع 90 درصد واکسن ها در استان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 10 هزار دوز واکسن کرونا در زنجان تزریق می شود

روزانه 10 هزار دوز واکسن کرونا در زنجان تزریق می شود