مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 14:502021-07-11سياسي

برخورد قاطع با تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی اکبرآباد شیراز


86 مورد فنس کشی، دیوارکشی، پی کنی، و اتاقک غیرمجاز در منطقه اکبر آباد شیراز قلع و قمع شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر جهاد کشاورزی شیراز با تاکید بر عزم راسخ تمام دستگاه های متولی حفظ و صیانت از اراضی در این شهرستان گفت: در کمتر از 12 ساعت پس از شناسایی تغییر کاربری های غیرمجاز با تمام موارد برخورد سریع و قاطع شد.

ذبیح الله سیروسی با اشاره به تعامل سازنده دستگاه قضایی تصریح کرد: به منظور اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از انجام هماهنگی های لازم و تامین ادوات مورد نیاز 86 مورد فنس کشی، دیوارکشی، پی کنی، و اتاقک غیرمجاز در منطقه اکبر آباد این شهرستان قلع و قمع گردید.

این مسئول با بیان اینکه با این اقدام موثر و پیشگیرانه بیش از 53 هزار مترمربع از اراضی اکبرآباد آزاد سازی شد، اظهار کرد: در صورت عدم واکنش سریع در این موارد، هزینه تخریب آتی در مستحدثات غیرمجاز بیش از این بالا خواهد رفت.

سیروسی اظهار کرد: بر اساس قانون، هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ ها بدون اخذ مجوز جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بنا ها و مستحدثات ساخته شده، طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی اکبرآباد شیراز

برخورد قاطع با تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی اکبرآباد شیراز