مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 12:402021-07-11سياسي

مدیران دولت آینده باید کارآمد، توانمند و بومی باشند


نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دولت آینده باید کارآمد، توانمند و بومی باشند البته از نظر بنده در این انتخاب کارآمدی بر بومی گزینی اولویت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمدحسن آصفری ظهر یکشنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان مرکزی با جمعی از فعالان سیاسی در اراک اظهار کرد: در آستانه انتخابات 1400 توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان از یک سو و ناکارآمدی دولت از سوی دیگر باعث کمبود کالاهای اساسی و افزایش قیمت ها در ماههای منتهی به انتخابات شد اما ملت ایران با حضور معنادار خود توطئه ها را خنثی کردند و حماسه بزرگ دیگری را خلق کردند.

وی بیان کرد: معمولاً همه دولت ها برای حضور مردم در انتخابات تلاش ها می کنند اما دولت فعلی هیچ قدمی برای بسیج مردمی و شور انتخاباتی در کشور برنداشت و حتی اقداماتی داشت که بر خلاف مصالح کشور در آستانه انتخابات بود.

آصفری با اشاره به سابقه همکاری خود در آستان قدس رضوی و آشنایی و تعامل با آیت الله رییسی افزود: پیروزی آیت الله رییسی بیش از هر چیز به عملکرد و کارنامه ایشان برمی گردد که موجب شد اعتماد مردم جلب شود و سکان قوه مجریه را به دست بگیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون جریان انقلابی باید برای ایجاد امید و نشاط در جامعه تلاش کند و با عملکرد خود کارآمدی دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران دولت آینده باید کارآمد، توانمند و بومی باشند

مدیران دولت آینده باید کارآمد، توانمند و بومی باشند