مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:552021-07-11فرهنگي

آرشیو ملی هنر افتتاح شد/ پیشنهادات وزیر ارشاد برای بنیاد رودکی


تازه ترین جلسه هیات امنای بنیاد رودکی در حالی برگزار شد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خرسندی از افتتاح آرشیو ملی هنر به بیان نقطه نظرات خود درباره فعالیت این مجموعه پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرایط خاصی را بر عرصه های مختلف فرهنگی و هنری کشور حاکم کرده و بنیاد رودکی نیز متاثر از این شرایط شده است و شاید اگر این شرایط نبود اتفاقات بهتری در این حوزه می افتاد.

سیدعباس صالحی افزود: توجه به اینکه چگونه تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم ضروری است.

در یک سال و نیم گذشته اتفاقاتی افتاده که در آینده ثمرات آن مشخص می شود و اجراهای آنلاین بخشی از این اتفاقات است که در بستر فضای مجازی صورت گرفت و این موضوع فرصتی را فراهم کرده که بنیاد رودکی تجربه های یک سال و نیم گذشته اش در این زمینه را وسعت و توسعه بدهد.

به هر حال بنیاد فرهنگی هنری رودکی در داخل کشور دارای اعتباری است و در خارج از کشور هم می تواند این اعتبار را کسب کند و به عنوان یک پایگاه مهم اکران آنلاین برنامه های هنری در حوزه های مختلف موسیقی، نمایش در فضای مجازی باشد و چشم اندازی که در تجربه اجراهای آنلاین در این بازه زمانی داشته است قابل توجه است.

صیانت از مکان و هویت های بصری از نگاه آقای وزیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: یکی دیگر از اعتباراتی که بنیاد رودکی دارد شخصیت هایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرشیو ملی هنر افتتاح شد/ پیشنهادات وزیر ارشاد برای بنیاد رودکی

آرشیو ملی هنر افتتاح شد/ پیشنهادات وزیر ارشاد برای بنیاد رودکی