مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:202021-07-11پزشكي

اعزام پزشک و پرستار از سوی شهرداری تهران به سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: با پیشنهاد و دستور شهردار تهران برای کمک به هم وطنانمان در سیستان و بلوچستان نیروهایی از کادر درمان شرکت شهر سالم به این استان اعزام خواهند شد.

- مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: با پیشنهاد و دستور شهردار تهران برای کمک به هم وطنانمان در سیستان و بلوچستان نیروهایی از کادر درمان شرکت شهر سالم به این استان اعزام خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید چوبینه درباره اعزام برخی از اعضای کادر درمان این شرکت به سیستان و بلوچستان گفت: بنا به دستور و پیشنهاد شهردار تهران تصمیم بر آن شد که با اعزام گروه هایی از پزشکان و پرستاران شرکت شهر سالم به استان سیستان و بلوچستان به بیماران این استان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه در شهرداری و شرکت شهر سالم فعالیتهای داوطلبانه در همه بحرانهای کشور از جمله سیل ها و زلزله های اخیر انجام شده و در مراسماتی مانند اربعین نیز به صورت داوطلبانه در کنار مردم بودیم، افزود: با وجود اینکه پس از آغاز پیک جدید کرونا، در تهران نیز به پرستاران و پزشکان نیاز ضروری وجود دارد اما تصمیم بر این شد برای کمک به هم وطنانمان در سیستان و بلوچستان در بخش هایی که امکان پذیر است، نیروهایی را اعزام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام پزشک و پرستار از سوی شهرداری تهران به سیستان و بلوچستان

اعزام پزشک و پرستار از سوی شهرداری تهران به سیستان و بلوچستان