مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-11ورزشي

رشته کبدی در مناطق روستایی تقویت شود/ تاکید بر همگانی کردن ورزش


مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر تقویت رشته کبدی در مناطق روستایی تاکید کرد و گفت: با هیات های روستایی و عشایری می توان این رشته ورزشی را توسعه بخشید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حشمت امان الهی عصر امروز در مجمع انتخابات هیات کبدی لرستان، با تاکید بر همگانی کردن ورزش در هر رشته ای، اظهار کرد: هیات های مختلف ورزشی در راستای همگانی کردن باید تلاش ویژه کنند، چرا که این مهم یکی از راه های استعدادیابی محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: لرستان در حوزه ورزش کبدی دارای استعداد خاصی است،  همچنان که در بخش های گروهی و انفرادی مدال آور داشته و برای استان و کشور افتخارآفرینی کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر تقویت رشته کبدی در مناطق روستایی تاکید و تصریح کرد: با هیات های روستایی و عشایری می توان این رشته ورزشی را توسعه بخشید، چرا که این مناطق از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

امان الهی بیان داشت: هیات های ورزشی برای پیشرفت در جهت تداوم قهرمانی ها باید به سمت جذب اسپانسر حرکت کنند، ضمن اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان نیز تمام همکاری لازم را با رووسای هیات ها خواهد داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته کبدی در مناطق روستایی تقویت شود/ تاکید بر همگانی کردن ورزش

رشته کبدی در مناطق روستایی تقویت شود/ تاکید بر همگانی کردن ورزش