مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-11اقتصادي

موزه منطقه ای غرب کشور، گردشگری همدان را توسعه می دهد


تکمیل و بهره برداری پروژه منطقه ای غرب کشور باعث توسعه گردشگری استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، استاندار همدان ظهر امروز و در جریان بازدید های میدانی خود از طرح های استان، از پروژه در حال ساخت موزه منطقه ای غرب کشور بازدید و از نزدیک در گفت وگو مدیر پروژه مسائل و موانع آن را موررد بررسی قرار داد.

استاندار همدان در این بازدید هدف از بازدید این پروژه را، بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های در دست اجرای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان، و دیگر فعالیت های مربوطه عنوان کرد و گفت: مخزن پروژه منطقه ای غرب کشور کم نظیر و از نیازهای جدی استان است.

سید سعید شاهرخی گفت: با توجه به طرحی که در نظر گرفته شده، مکانی مناسبت، استاندارد، منحصر به فرد و از همه مهم تر جایی امن برای نگهداری اشیا تاریخی و میراث فرهنگی استان همدان است.

وی با بیان اینکه در ساخت مخزن امن و برای حفظ و نگهداری آثار باستانی استان، از جدید ترین تکنولوژی استفاده شده است افزود: این مخزن هم مکانی برای نگهداری و هم مرکزی برای ساماندهی و احیا و ترمیم آثار باستانی استان در ادوار مختلف تاریخ خواهد بود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بدون شک تکمیل و بهره برداری از این پروژه، توجه گردشگران خارجی و داخلی را به خود جلب خواهد کرد گفت: مخزن موزه منطقه ای غرب کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه منطقه ای غرب کشور، گردشگری همدان را توسعه می دهد

موزه منطقه ای غرب کشور، گردشگری همدان را توسعه می دهد