مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-11اقتصادي

سودای رمزارز؛ گرفتاری مردم و تعطیلی تولید!


برخورد جدی با واحدهای استخراج غیرقانونی رمزارز این روزها به خبر اول شبکه های اجتماعی تبدیل شده است؛ اقدامی که به بهای گرفتاری مردم در روزهای گرم تابستان و تعطیلی تولید در پی قطعی برق انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، در روزهای اخیر که کشور درگیر قطعی های مکرر برق است، شماری از مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز در نقاط مختلف از جمله استان سمنان کشف و ماینرها مصادره شده است.

در روزهای گذشته، خبر کشف یک مزرعه استخراج بیت کوین در کارخانه گچی در شهرستان سرخه رسانه ای که واکنش های مختلفی را در فضای مجازی به همراه داشت و عمده کاربران شبکه های اجتماعی، خواستار معرفی عاملان چنین سوءاستفاده هایی از مسؤولان اجرایی و قضایی استان سمنان شدند.

اتاق بازرگانی محکوم کند یکی از مخاطبان در این زمینه می نویسد: واقعاً سؤال این است که کدام کارخانه داری است که ذره ای شرایط مردم برایش اهمیت ندارد؛ علی اصغر جمعه ای ، رییس اتاق بازرگانی استان سمنان باید در این زمینه با مردم حرف بزند و واحد تولیدی متخلف معرفی شود؛ ما منتظریم مسؤولانی چون ایشان پیش قدم شده و نشان دهند که در خط مردم هستند.

همچنین از اتحادیه گچ استان سمنان خواسته شده تا سریعاً موضوع را محکوم و نسبت به معرفی کارخانه متخلف اقدام کند؛ چراکه با این قبیل اقدامات، حق تولیدکنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودای رمزارز؛ گرفتاری مردم و تعطیلی تولید!

سودای رمزارز؛ گرفتاری مردم و تعطیلی تولید!