مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-11سياسي

بستن مطبوعات هنر نیست/ دنبال دعوا و شکایت نیستیم


معتقدیم بستن مطبوعات هنر نیست و تعامل با اهالی رسانه را بهترین راهکار می دانیم.

- ، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست با هیئت مدیره خانه مطبوعات بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات فعالان رسانه استان بوشهر را به صورت ویژه مد نظر داریم.

وی با تقدیر از تلاش اهالی مطبوعات بوشهر، رسانه های منتقد و کسانی که دل در گرو توسعه استان بوشهر داشتند بیان کرد: از همه اهالی مطبوعات چه رسانه هایی که با دولت همراهی کردند و چه منتقدان رسانه های قدردانی می کنم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اعتقادمان بر این بود که به سمت طرح دعوا و شکایت از مطبوعات نرویم چرا که معتقدیم بستن مطبوعات هنر نیست.

وی تاکید کرد: حل و فصل مشکلات و نیازهای خانه مطبوعات بوشهر را در دستور کار قرار می دهیم و معاون عمرانی را برای رسیدگی به این نیازمندی ها مأمور می کنم.

گراوند افزود: انتظار است مدیریت شهری در بوشهر حمایت های لازم را از خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر را با قوت انجام دهد.

وی ادامه داد: نشستی ویژه برای بررسی وضعیت مکان فعالیت خانه مطبوعات بوشهر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضا مربوطه برگزار خواهیم کرد.

در این نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات هم به طرح مسائل و مشکلات اعضا خانه مطبوعات بوشهر از جمله تسهیلات بانکی به خبرنگاران، محل فعالیت خانه مطبوعات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستن مطبوعات هنر نیست/ دنبال دعوا و شکایت نیستیم

بستن مطبوعات هنر نیست/ دنبال دعوا و شکایت نیستیم