مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-11سياسي

طرح مپ روستایی توسط دهیاری ها مورد توجه قرار گیرد


نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به نقش مدیریت شهری و روستایی در زندگی اجتماعی جامعه گفت: تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام در روستاها و مدیریت صحیح پسماند تحت عنوان طرح مپ روستایی توسط دهیاری هامورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، استاندار گیلان ظهر امروز  به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری‎ ها در سالن غدیر استانداری دیدار کرد.

ارسلان زارع در این جلسه با بیان اینکه شهرداری و دهیاری ها  سازمان هایی عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی هستند، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت های قانونی این دو نهاد، می توان برای دستیابی به شاخصه های شهر و روستای توسعه یافته و پویا، گام برداشت.

وی روستاها را کانون تولید در کشور عنوان کرد و افزود: روستاییان با وجود امکانات اندکی که در اختیار دارند ولی با پشتکار، چرخ تولید را به حرکت درمی آورند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم برنامه ریزی های علمی بیان کرد: با راهبردهای دقیق و کارشناسی شده ، از منابع و امکانات، به بهترین شکل برای شهرها و روستاها استفاده کرده تا شاهد شایسته ترین وضعیت برای هم استانی ها در مناطق مختلف گیلان باشیم.

زارع با اشاره به نقش مدیریت شهری و روستایی در زندگی اجتماعی جامعه گفت: اثرگذاری مستقیم و غیرمستقیم مدیریت شهری و روستایی بر پیکره حیات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مپ روستایی توسط دهیاری ها مورد توجه قرار گیرد

طرح مپ روستایی توسط دهیاری ها مورد توجه قرار گیرد