مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-11حوادث

3 مورد سرقت طلا به ارزش 10 میلیارد ریال در کرمان کشف شد


رییس پلیس آگاهی استان کرمان از انهدام باند چهار نفره سارقان فرا استانی و کشف سه فقره سرقت طلاجات به ارزش 10 میلیارد ریال از چند منزل خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس آگاهی استان کرمان از انهدام باند چهار نفره سارقان فرا استانی و کشف سه فقره سرقت طلاجات به ارزش 10 میلیارد ریال از چند منزل خبر داد.

سرهنگ یداله حسن پور امروز 20 تیرماه اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در روند پی جویی های پلیسی برای کشف سرقت طلاجات و دلار از چند منزل در کرمان به سرنخ هایی دست پیدا کرده و متوجه شدند عاملان سرقت اهل یکی از استان های غربی کشور هستند.

وی افزود: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت عاملان این سرقت ها را شناسایی و از حضور گاه و بی گاه آنان در استان کرمان و استان لرستان مطلع شدند.

حسن پور تصریح کرد: در ادامه نیز ماموران ضمن اخذ نیابت قضایی و اعزام یک تیم ویژه به یکی از نقاط استان لرستان موفق شدند طی چند عملیات جداگانه هر چهار متهم را هنگام تردد در سطح شهر و در منزلشان دستگیر کنند که این متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان کرمان و مواجهه با شواهد و مدارک موجود به سه فقره سرقت طلاجات و دلار به ارزش 10 میلیارد ریال اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مورد سرقت طلا به ارزش 10 میلیارد ریال در کرمان کشف شد

3 مورد سرقت طلا به ارزش 10 میلیارد ریال در کرمان کشف شد