مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-11سياسي

تقویت شورایاری ها از رویکردهای شورای ششم قزوین است


منتخب مردم در ششمین دوره شورای شهر قزوین گفت: تقویت شورایاری یکی از مهمترین رویکرددهای شورای ششم است، ما باید در اکثر مناطق شورایاری ها را تقویت و فعال می کنیم که ارتباط خوبی با مردم داشته باشیم، - قطعاً با استفاده از ظرفیت مردم می توانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

مهری سادات تقوی در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: یکی از مشکلات شهر قزوین، عدم مدیریت واحد شهری است، درواقع برخی از ادارات و سازمان ها در حوزه خدمات شهری، اقدامات موازی انجام می دهند درحالی که اگر مدیریت خدمات شهری به صورت واحد باشد، بسیاری از مشکلات شهر کاهش پیدا می کند بنابراین مدیریت واحد شهری می تواند موردبررسی و در دستور کار شورای ششم قرار بگیرد.

وی افزود: هر شورایی به فراخور کارش ممکن است نقاط قوت و ضعف داشته باشد، کارهای خوبی در شورای پنجم صورت گرفته اما در حوزه استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان به خوبی عمل نشده است، در شوراهای پیش از آن نخبگان و متخصصان در قالب طرح قزوین 20 با شورا تعامل داشتند که این تعامل در دوره شورای پنجم به عنوان شورای شمس تشکیل شد اما ادامه پیدا نکرد.

منتخب مردم در ششمین دوره شورای شهر قزوین اظهار کرد: شمس به صورت کامل شکل نگرفت و به کار خودش ادامه نداد تا بتوانیم شاهد حضور نخبگان و فرهیختگان در کنار شورای شهر باشیم، همچنین شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت شورایاری ها از رویکردهای شورای ششم قزوین است

تقویت شورایاری ها از رویکردهای شورای ششم قزوین است