مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-11حوادث

افتتاح دو پست عملیاتی آتش نشانی در تبریز


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: دو پست عملیاتی آتش نشانی در مناطق عون بن علی و ایل گلی تبریز با محوریت تامین ایمنی شهروندان و گردشگران این مناطق آغاز به کار می کند.

- مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خبر داد افتتاح دو پست عملیاتی آتش نشانی در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: دو پست عملیاتی آتش نشانی در مناطق عون بن علی و ایل گلی تبریز با محوریت تامین ایمنی شهروندان و گردشگران این مناطق آغاز به کار می کند.

آتش پاد علیرضا زبردست با اعلام این خبر، گفت: در راستای حفظ و افزایش ضریب ایمنی شهروندان در مناطق تفریحی و گردشگری تبریز، دو پست عملیاتی آتش نشانی آماده ارائه خدمات ایمنی به شهروندان شد.

وی ضرورت فعالیت دو پست عملیاتی را در مناطق گردشگری عون بن علی و ائل گلی را به لحاظ حضور بیشتر شهروندان در این اماکن به ویژه در ایام خاص و تعطیل عنوان کرد و افزود: سالانه میزان وقوع حوادث در چنین اماکنی متفاوت و ضرورت ایجاد چنین پست های سریع عملیاتی بیش از پیش احساس می شد که تمهیدات مربوطه در روزهای اخیر انجام و هر دو پست عملیاتی از روز یکشنبه، 20 تیرماه سال جاری شروع به کار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو پست عملیاتی آتش نشانی در تبریز

افتتاح دو پست عملیاتی آتش نشانی در تبریز