مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-11سياسي

عدم رعایت اصول فنی باعث سلب صلاحیت معدن کار خواهد شد


به گفته رییس سازمان صمت گیلان، بهره برداری اصولی و فنی از مواد معدنی باید اولویت اول بهره برداران معادن باشد و عدم رعایت اصول فنی در معادن باعث سلب صلاحیت معدن کار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق پوش ظهر امروز در جلسه شورای معادن گیلان با بیان اینکه بهره برداری اصولی و فنی از مواد معدنی باید اولویت اول بهره برداران معادن باشد، اظهار کرد: عدم رعایت اصول فنی در معادن باعث سلب صلاحیت معدن کار خواهد شد وی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی معدن توسط مسؤولان فنی حسب قانون بر معادن نظارت خواهند داشت، افزود: این موضوع نافع مسؤولیت حفاظت فنی و برداشت اصولی بهره برداران معادن نخواهد بود و همواره باید به طور دقیق روند فنی برداشت مواد معدنی را رعایت و به سازمان گزارش کنند.

رییس سازمان صمت گیلان با تأکید بر انجام وظایف نظارتی سازمان نظام مهندسی معدن بر معادن استان گیلان، بیان کرد: نظام مهندسی معدن همچون نظام مهندسی ساختمان بایستی به تکالیف خود به طور کامل عمل کند تا شاهد مخاطرات در فعالیت های معدنی نباشیم.

دلق پوش با اشاره به این که که در گذشته مجوزهایی صادر شده که مبانی علمی و فنی نداشته است، تصریح کرد: بازنگری و رصد فعالیت های برخی از معادن نشانگر این است که صدور برخی از آنها بر مبنای سهل الوصول بودن و تشخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رعایت اصول فنی باعث سلب صلاحیت معدن کار خواهد شد

عدم رعایت اصول فنی باعث سلب صلاحیت معدن کار خواهد شد