مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 07:102021-07-11سياسي

دعوت برای ارسال مقاله به همایش مطالعات ایران معاصر


 رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران از پژوهشگران جهانی برای ارسال مقاله به همایش دوسالانه مطالعات ایران معاصر دعوت کرد و گفت: شخصیت های حقوقی یا تعدادی شخصیت های حقیقی در صورت ارسال حداقل 6 مقاله می توانند درخواست برگزاری نشست در این همایش را بدهند.

-  رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران از پژوهشگران جهانی برای ارسال مقاله به همایش دوسالانه مطالعات ایران معاصر دعوت کرد و گفت: شخصیت های حقوقی یا تعدادی شخصیت های حقیقی در صورت ارسال حداقل 6 مقاله می توانند درخواست برگزاری نشست در این همایش را بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد سمیعی با بیان این مطلب در خصوص جزییات برگزاری همایش دوسالانه مطالعات ایران معاصر اظهار کرد: این همایش برای دومین بار در 10 و 11 آبان 1400 برگزار خواهد شد.

وی گفت: در نخستین همایش در 19 و 20 آبان 1398 در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران 255 چکیده مقاله از سراسر دنیا به دبیرخانه همایش ارسال شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این همایش دو روزه 74 مقاله از 16 کشور مختلف جهان (آلمان، استرالیا، آمریکا، انگلستان، ایتالیا، ترکیه، چین، روسیه، ژاپن، قطر، کانادا، گرجستان، مالزی، مجارستان، مکزیک و هند)، در دو نشست موازی، یکی به زبان فارسی (37 مقاله) و دیگری به زبان انگلیسی (37 مقاله) و در مجموع در 14 نشست عرضه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت برای ارسال مقاله به همایش مطالعات ایران معاصر

دعوت برای ارسال مقاله به همایش مطالعات ایران معاصر