مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-11حوادث

1070 قلم دارو و قرص غیرمجاز در زنجان کشف شد


رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان گفت: با اجرای طرح نظارت بر صنوف و عطاری ها در زنجان، 1070 قلم دارو و قرص غیرمجاز کشف شد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان گفت: با اجرای طرح نظارت بر صنوف و عطاری ها در زنجان، 1070 قلم دارو و قرص غیرمجاز کشف شد.

سرهنگ حسن درستی در گفت وگو با ایسنا، از اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف در زنجان خبر داد و اظهار کرد: طرح های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای رعایت قانون و حفظ سلامتی شهروندان انجام می شود و نیروی انتظامی با افراد سودجو که سلامت آنان را به مخاطره می اندازند و قانون گریز هستند، برخورد قانونی می کند.

وی در رابطه با کشف دارو و قرص غیرمجاز از سه عطاری، افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف در زنجان از 14 واحد صنفی بازدید و از سه عطاری متخلف 1070 قلم دارو و قرص غیرمجاز از دو واحد صنفی کشف کردند.

این مسئول با اشاره به تشکیل پرونده در خصوص واحدهای صنفی متخلف عرضه کننده دارو و قرص غیرمجاز در زنجان، تصریح کرد: واحدهای صنفی متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با تاکید بر استمرار اجرای این گونه طرح ها برای پیشگیری از تخلفات و ناهنجاری ها در اصناف مختلف، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1070 قلم دارو و قرص غیرمجاز در زنجان کشف شد

1070 قلم دارو و قرص غیرمجاز در زنجان کشف شد