مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-11پزشكي

واکسیناسیون 65 ساله ها در البرز آغاز می شود


سخنگوی ستاد کرونا استان البرز گفت: در صورت اعلام وزارت بهداشت شرایط برای واکسیناسیون افراد بالای 65 سال در استان البرز فراهم است.

- علیرضا سلیمانی، سخنگوی ستاد کرونا استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به ورود کرج به وضعیت قرمز کرونایی، گفت: دو شهر زرد و مابقی نارنجی هستند اما این شرایط ثابت نخواهد بود و هرلحظه ممکن است با شرایط بدتری مواجه شویم.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه سرعت افزایش بیماران مراجعه کننده چشمگیر است، ادامه داد: طی 10 روز گذشته تعداد بستری های کرونایی از 500 مورد به 750 مورد رسیده است.

ویروس جهش یافته قالب است، مراقب باشید این مقام مسؤول اضافه کرد: شدت شیوع بیماری بیانگر این است که گرفتار ویروس جهش یافته شده ایم، از هر خانواده ای که مراجعه می کنند چندین نفر مبتلا وجود دارد؛ با توجه به شدت شیوع بیماری انتظار می رود رعایت اصول بهداشتی جدی تر انجام شود.

سلیمانی بیان کرد: توصیه می کنم با کوچکترین علامت حتی یک آبریزش خفیف و ساده بینی خود را قرنطینه و از سایر اعضای خانواده جدا کنند؛ متاسفانه میزان رعایت اصول بهداشتی زیر 50 درصد ارزیابی شده است.

محدودیت های وضعیت قرمز کرونایی اعمال شود وی درخصوص اجرای محدودیت های کرونایی، یادآور شد: با توجه به اینکه ماه هاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 65 ساله ها در البرز آغاز می شود

واکسیناسیون 65 ساله ها در البرز آغاز می شود