مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-11اقتصادي

ابرکوه محل مناسبی برای سرمایه گذاری پرورش شترمرغ و بوقلمو


با پیگیری های شبکه دامپزشکی، بخشداری مرکزی و شهرداری مهردشت، پست دامپزشکی در بخش بهمن ابرکوه راه اندازی شد و گفت: شهرستان ابرکوه از جمله شهرستان هایی است که زمینه سرمایه گذاری در پرورش شترمرغ و بوقلمو را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، علی فاتحی نیا عصر دیروز در آیین افتتاح پست دامپزشکی بخش بهمن شهرستان ابرکوه، محور برنامه های سازمان دامپزشکی را حفظ و صیانت از جمعیت دامی کشور و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خامی دانست و اظهار کرد: در حوزه حفظ جمعیت دامی با راه اندازی پست بخش بهمن مجموعه واکسن های دولتی در اختیار دامداران قرار خواهد گرفت و این خدمات مستمر بوده و به مرور زمان بیشتر خواهد شد.

وی افزود: در بخش نظارت بهداشتی، فروشگاه های عرضه محصولات دامی و لبنی مورد بازرسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت و امید است در سال آینده با این نظارت ها، بهترین و مرغوب ترین محصولات با بهترین کیفیت به دست مصرف کنندگان برسد.

مدیر کل دامپزشکی استان یزد در ادامه از راه اندازی خط کشتار بوقلمون و شترمرغ در استان یزد خبر داد و گفت: افرادی که تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه را دارند می توانند با خیال راحت نسبت به وضعیت کشتار و بازار در این راه قدم بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرکوه محل مناسبی برای سرمایه گذاری پرورش شترمرغ و بوقلمو

ابرکوه محل مناسبی برای سرمایه گذاری پرورش شترمرغ و بوقلمو