مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 03:102021-07-10اقتصادي

ایجاد درمانگاه های سیار در منطقه ییلاق سهند/ تولید 20 پروتیین توسط عشایر


مدیرکل امور عشایر استان آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای ایجاد درمانگاه های سیار در منطقه ییلاق سهند از سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، سیدمحمدحسن آل هاشم در جلسه شورای عشایری شهرستان بناب که با محوریت شناسایی و بررسی مسائل و مشکلات عشایر این منطقه با حضور نماینده مردم بناب در به طول 85 کیلومتر  با اعتبار 10 میلیارد تومان مهم ترین اقدام در آب رسانی به مناطق قشلاقی عشایر در سال گذشته بوده است.

مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی گفت: از اعتبارات عمرانی امسال 5.

8 میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی در ییلاق های سهند تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: عشایر آذربایجان شرقی سالانه بیش از 110 هزار تن گوشت قرمز و 32 هزار تن شیر، 16 هزار تن پشم و 9 هزار متر مربع ورنی تولید می کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت عشایر آذربایجان شرقی در فصل ییلاق 13 هزار و 297 خانوار و در فصل قشلاق 8 هزار و 97 خانوار هستند  افزود: جمعیت 2 درصدی عشایر استان آذربایجان شرقی 20 درصد گوشت، شیر و فرآورده های دامی استان را تولید می کنند.

مدیرکل امور عشایر استان آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای ایجاد درمانگاه های سیار در منطقه ییلاق سهند از سال آینده خبر داد و افزود: بیش از 1642 خانوار عشایر بنابی با بیش از 30 هزار دام سبک از اواسط اردیبهشت ماه تا اواخر شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد درمانگاه های سیار در منطقه ییلاق سهند/ تولید 20 پروتیین توسط عشایر

ایجاد درمانگاه های سیار در منطقه ییلاق سهند/ تولید 20 پروتیین توسط عشایر