مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 19:302021-07-10اجتماعي

احداث بوستان موسیقی در پارک سپیدار سنندج


شهردار سنندج از ساماندهی پارک سپیدار به عنوان پارک موسیقی خبر داد و گفت: احداث آمفی تئاتر روباز در قسمت پایین دست، ساماندهی فضای سبز محوطه و بازسازی وضع موجود سنگفرش ها و سکوهای پارک از اهم اقدامات در حال اجرا در راستای ساماندهی این پارک بعنوان بوستان موسیقی است.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج از ساماندهی پارک سپیدار به عنوان پارک موسیقی خبر داد و گفت: احداث آمفی تئاتر روباز در قسمت پایین دست، ساماندهی فضای سبز محوطه و بازسازی وضع موجود سنگفرش ها و سکوهای پارک از اهم اقدامات در حال اجرا در راستای ساماندهی این پارک بعنوان بوستان موسیقی است.

حشمت اله صیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه سنندج توانست در سال 98 به شبکه شهرهای خلاق جهان در زمینه موسیقی بپیوندد بنابراین تمامی فعالیت های اجرای شده در سطح شهر با تم های فرهنگی بویژه موسیقی اجرا شده است.

صیدی عنوان کرد: براساس مصوبه شورای شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد بوستان موسیقی در محل پارک سپیدار احداث شود.

وی افزود: پارک سپیدار که در مرکز شهر سنندج در خیابان کشاورز واقع شده با درختان سپیدار کهنسال در جنب عمارت وکیل دارای فضایی دیدنی و بسیار زیبا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بوستان موسیقی در پارک سپیدار سنندج

احداث بوستان موسیقی در پارک سپیدار سنندج