مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 15:352021-07-10سياسي

افزایش سطح فعالیت های کمیسیون های مجلس سبب غنای قانونگذاری می شود


سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: افزایش سطح فعالیت های کمیسیون های مجلس می تواند سبب تصمیم گیری جامع نسبت به موضوعات، افزایش فعالیت نمایندگان و همچنین توجه بیشتر به دیدگاه کارشناسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاری از تبریز، غلامرضا نوری قزلجه، در رابطه با اهمیت کمیسیون محور شدن فعالیت های مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نشست های صحن علنی و جلسات کمیسیون های تخصصی در یک راستا برگزار می شود و به نوعی تکمیل کننده همدیگر هستند.

نماینده مردم بستان آباد در بهتری تصویب می شود.

وی ادامه داد: بنابراین همواره حضور پررنگ نمایندگان در کمیسیون ها و بهره گیری از متخصصان و کارشناسان در کمیسیون ها مورد تاکید قرار دارد زیرا موجب افزایش اعتبار گزارش کمیسیون ها می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: نباید فراموش کرد نمایندگان حق دارند بر اساس وظایف قانونی در نشست های صحن علنی نظراتشان را نسبت به طرح ها و لوایح بیان کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین افزایش سطح فعالیت های کمیسیون ها می تواند سبب تصمیم گیری جامع نسبت به موضوعات، افزایش فعالیت نمایندگان و همچنین توجه بیشتر به دیدگاه کارشناسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سطح فعالیت های کمیسیون های مجلس سبب غنای قانونگذاری می شود

افزایش سطح فعالیت های کمیسیون های مجلس سبب غنای قانونگذاری می شود