مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 15:202021-07-10سياسي

ایران سوریه را شریک راهبردی خود در منطقه می داند


رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران، سوریه را شریک راهبردی خود در منطقه دانسته و به دقت تحولات منطقه و سوریه را دنبال می کند.

- به نقل از خانه ملت، گروه اعزامی هیئت گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سوریه به ریاست عباس گلرو در ادامه دیدار با مقامات سوریه با بثینه شعبان مشاور رییس جمهور این کشور درباره تحولات منطقه، اوضاع پساداعش و همچنین ارتقاء سطح تعاملات و افزایش مناسبات گروه های دوستی پارلمانی بحث و تبادل نظر کردند.

عباس گلرو نایب نایب رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران - سوریه، با بیان اشتراکات فرهنگی، دینی و تاریخی و علاقمندی مردم دو کشور به فرهنگ یکدیگر، بسط و گسترش تعاملات فرهنگی و اجتماعی را حائز اهمیت دانست.

وی در همین راستا، با اشاره به جنگ تحمیلی علیه ایران و تهاجم تکفیری ها و داعش به سوریه و حمایت همه جانبه دو کشور از یکدیگر، ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران و سوریه در گذر زمان دوستان پایدار و پشتیبان در هیاهوی تحولات و بحران ها هرگز در شرایط سخت یکدیگر را رها نکرده اند.

گلرو با اشاره به موضوع رسانه، جنگ روایت ها و گفتمان ها در جامعه فراگستر کنونی تأکید کرد: توجه و تمرکز روی اندیشکده ها و امور فکری بین دو کشور ضروری است و ایران و سوریه برای ترسیم چشم اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران سوریه را شریک راهبردی خود در منطقه می داند

ایران سوریه را شریک راهبردی خود در منطقه می داند