مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 15:102021-07-10اجتماعي

مدرسه سازی، فرصتی برای ساخت موفقیت دانش آموزان


رییس آموزش و پرورش عشایری فارس گفت: با مدرسه سازی می توان فرصت ساختن موفقیت برای دانش اموزان عشایر را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بهنام حیدری امروز در آیین افتتاح آموزشگاه خیر ساز عشایری منطقه کهمره سرخی شیراز اظهار داشت: این آموزشگاه دارای سه کلاس درس، دفتر مدیریت، نمازخانه، ازمایشگاه، سرویس های بهداشتی و یک باب سرایداری مجهز است.

رییس آموزش و پرورش عشایری فارس ضمن تحسین اقدام ارزشمند خیراین مدرسه گفت: این دبستان عشایری که در محل سابق دبستان شجاعت روستای جمالی منطقه کهمره سرخی احداث شده است درزمینی به مساحت یک هزارمترمربع و زمینی با زیربنای بالغ بر 350 متر مربع احداث شده است.

حیدری با بیان اینکه اعتبار ساخت این آموزشگاه بالغ بر 15 میلیارد ریال بوده است گفت: امیدواریم این مدرسه زمینه موفقیت و هدایت و تربیت دانش آموزان خوش آتیه این منطقه را فراهم کند.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس فارس نیز در این جلسه گفت: خصلت وفادارای بالاتر از شجاعت وسخاوت است و انسان وفادار به میهن و زادگاه خود هم شجاع و هم با سخاوت است.

سرفراز موصلی گفت: از خصایص خوب خیرین مدرسه ساز علاوه بر وفاداری، هوشمندی و ذکاوتشان است، زیرا آنها خیلی خوب فهمیده و پی برده اند که بهترین مکان برای سرمایه گذاری معنوی منابع مالی خود امر مدرسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه سازی، فرصتی برای ساخت موفقیت دانش آموزان

مدرسه سازی، فرصتی برای ساخت موفقیت دانش آموزان