مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 14:452021-07-10اقتصادي

افتتاح کارخانه کنستانتره سنگ آهن باظرفیت سالانه 200هزار تن در قروه


کارخانه کنستانتره سنگ آهن با ظرفیت تولید سالانه 200 هزار تن با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان و مسئولین شهرستانی صبح امروز در قروه افتتاح شد.

- ایسنا/کردستان کارخانه کنستانتره سنگ آهن با ظرفیت تولید سالانه 200 هزار تن با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان و مسئولین شهرستانی صبح امروز در قروه افتتاح شد.

اکبرساریخانی مدیرعامل شرکت سپهرصنعت آرتا امروز شنبه (19تیرماه) در مراسم افتتاح کارخانه تولیدکنستانتره سنگ آهن قروه گفت: صنعت فولاد یکی از مهمترین صنایع کشور است که جزو شاخص های توسعه هر کشور و منطقه ای به شمار می رود و استان کردستان بادارا بودن رتبه چهارم ذخایر سنگ آهن در کشور از پتانسیل بالایی برای ایجاد اشتغال و توسعه در این حوزه داراست.

وی افزود: طراحی و ساخت تمام تجهیزات مورد استفاده در این کارخانه توسط متخصصین داخلی وتکنسین های این شرکت از شاخصه های قابل ذکر این پروژه است و علاوه برآن فاصله زمانی 8ماه از شروع پروژه تا بهره برداری را کم نظیر در کشور عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت سپهرصنعت آرتا از سرمایه گذاری اولیه 25میلیارد تومانی برای این کارخانه خبرداد و افزود: فاز اول این پروژه با ایجاد اشتغال برای 110نفربطور مستقیم درحال بهره برداری است و باتکمیل فاز اول این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه کنستانتره سنگ آهن باظرفیت سالانه 200هزار تن در قروه

افتتاح کارخانه کنستانتره سنگ آهن باظرفیت سالانه 200هزار تن در قروه