مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 14:302021-07-10بين الملل

فرستاده پوتین به کردهای سوریه درباره خروج غیرمنتظره آمریکا هشدار داد


فرستاده رییس جمهوری روسیه به سوریه امروز، شنبه عقب نشینی غیرمنتظره آمریکا از مناطق شمال و شرق سوریه نظیر اتفاقی که در افغانستان افتاد را پیش بینی کرد و از کردهای سوریه خواست به فکر برنامه ریزی برای مذاکره با دمشق باشند.

- فرستاده رییس جمهوری روسیه به سوریه امروز، شنبه عقب نشینی غیرمنتظره آمریکا از مناطق شمال و شرق سوریه نظیر اتفاقی که در افغانستان افتاد را پیش بینی کرد و از کردهای سوریه خواست به فکر برنامه ریزی برای مذاکره با دمشق باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شفق نیوز، الکساندر لاورنتیف، فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به سوریه تاکید کرد: کردهای سوریه در حال حاضر روی همکاری با آمریکا تکیه دارند که نیروهایش در مناطق آنها حضور دارند.

لاورنتیف افزود: آمریکا می تواند تصمیم به خروج غیرمنتظره نیروهایش از سوریه نظیر کاری که در افغانستان کرد، بگیرد و این مساله اشاره روشن به کردهاست که ما با آنها ارتباط قوی داریم و آنها را به مذاکره با دمشق ترغیب می کنیم.

او گفت: این مذاکره نه تنها ضروری نیست بلکه این مذاکره باید به دستیابی به راه حلی میانه و توافقات مشخص با طرف سوری ختم شود.

فرستاده ویژه پوتین به سوریه تاکید کرد: خروج نیروهای آمریکا از افغانستان طبعا اتفاقی استثنایی نیست ما می بینیم بعد از خروج ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستاده پوتین به کردهای سوریه درباره خروج غیرمنتظره آمریکا هشدار داد

فرستاده پوتین به کردهای سوریه درباره خروج غیرمنتظره آمریکا هشدار داد