مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-10سياسي

بلوک بندی اراضی کشاورزی برای جلوگیری از تغییر کاربری ضروری است


سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: جهاد کشاورزی استان برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، آنها را شناسایی و بلوک بندی کند.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان شرقی، احمد موقری روز شنبه در جلسه رفع معضلات و نواقص عدم اجرای صحیح تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی مصوب 1374 با اصلاحات 1385 افزود: جهاد کشاورزی استان باید مناطقی که بیشتر مورد توجه افراد سودجو و فرصت طلب قرار می گیرد را شناسایی و با بلوک بندی آن مناطق و فعال سازی گشت های شبانه روزی و نظارت مستمر از لحاظ کمی و کیفی مانع از فعالیت این افراد شود.

وی با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی باید گزارش اقدامات خود را از حیث تعداد و مناطق بلوک بندی شده به دادگستری اعلام و ارسال کند، اظهار داشت: به دلیل همکاری بین بخشی دادگستری و سایر سازمان های دولتی، کارنامه خوبی در پیشگیری از تغییر کاربری اراضی و باغ ها در استان در سال های گذشته به ثبت رسیده است و این روند با جدیت دنبال می شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: با توجه به افزایش روزافزون تغییر کاربری در اراضی زراعی در سال های گذشته، اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها مصوب 1374 و اصلاحات 1385 در آذربایجان شرقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوک بندی اراضی کشاورزی برای جلوگیری از تغییر کاربری ضروری است

بلوک بندی اراضی کشاورزی برای جلوگیری از تغییر کاربری ضروری است