مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-10سياسي

تعلل در احداث واحدهای صنعتی ظلم درحق کردستانی هاست


نماینده شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلل در احداث واحدهای صنعتی با توجه به مشکلات بیکاری و اقتصادی که مردم منطقه دارند، - ایسنا/کردستان نماینده شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلل در احداث واحدهای صنعتی با توجه به مشکلات بیکاری و اقتصادی که مردم منطقه دارند، ظلم در حق کردستانی ها است.

پرویز اوسطی که صبح امروز شنبه در (19تیر) در مراسم افتتاحیه کارخانه تولید کنستانتره آهن قروه اظهار کرد:استان کردستان بادارابودن رتبه 5کشوری در حوزه معادن یکی از بزرگترین ظرفیت های توسعه ای را در کشور داراست امابه دلیل اتخاذ استراتژی های غلط در سنوات گذشته نتوانسته ایم از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی با اشاره به برداشت سالیانه 8میلیون تن ذخایر معدنی در شهرستان قروه افزود: متاسفانه علی رغم تمام این ظرفیت ها تا امروز نتوانسته ایم به خوبی از آنها بهره بگیریم و شهرستان قروه را به یک منطقه توسعه یافته تبدیل کنیم که البته طی چند سال اخیر با راه اندازی چند واحد تولیدی و صنعتی بزرگ در منطقه توانسته ایم تا حدودی بخشی از عقب ماندگی های منطقه را جبران کنیم.

نماینده حوزه انتخابیه قروه و دهگلان در مجلس شکل گیری زنجیره ارزش درحوزه کشاورزی و معادن را دو راهبرد اساسی برای توسعه همه جانبه منطقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل در احداث واحدهای صنعتی ظلم درحق کردستانی هاست

تعلل در احداث واحدهای صنعتی ظلم درحق کردستانی هاست