مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-10ورزشي

خیرآبادی: انتظار نایب قهرمانی کشتی فرنگی ناشنوایان در ترکیه را نداشتم


مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی این تیم در رده سنی جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه گفت: - مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی این تیم در رده سنی جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه گفت: انتظار چنین نتیجه ای را در قهرمانی جهان ترکیه نداشتیم.

جمشید خیرآبادی، مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای نخستین بار در تاریخ کشتی فرنگی ناشنوایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در قهرمانی جهان نایب قهرمان شدیم که دور از انتظار بود.

وی گفت: دوره قبل در مسابقات قهرمانی جهان در رده سنی جوانان پنجم و بزرگسالان سوم شدیم، این دوره با وجود این که کشتی گیران 2 سال از مسابقات برون مرزی دور بودند و فرصت کمی برای آماده سازی کشتی گیران داشتیم، اما نتایج راضی کننده و فراتر از چیزی بود که تصور می کردیم.

خیرآبادی پیرامون این پرسش که آیا در مسابقات قهرمانی جهان با مشکل داوری نیز مواجه بودید، خاطرنشان کرد: ترکیه به دلیل میزبانی از شرایط داوری نیز به نفع خود استفاده می کرد، بنابراین اگر در برخی اوزان با ناداوری مواجه بودیم دور از انتظار نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرآبادی: انتظار نایب قهرمانی کشتی فرنگی ناشنوایان در ترکیه را نداشتم

خیرآبادی: انتظار نایب قهرمانی کشتی فرنگی ناشنوایان در ترکیه را نداشتم