مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 10:302021-07-10ورزشي

دستیار کی روش از بیرانوند تمجید کرد+ عکس


مربی سابق دروازه بان های تیم ملی فوتبال ایران و دستیار کارلوس کی روش از حضور علیرضا بیرانوند در تیم بواویستا پرتغال استقبال و از دروازه بان ایران تمجید کرد.

- ؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران بعد از گذشت یک سال از حضورش در تیم آنتورپ بلژیک، قید حضور در این تیم را زد و به صورت قرضی راهی تیم بواویستا پرتغال شد.

این موضوع باعث شده است تا توجه رسانه های پرتغال به این انتقال به واسطه درخشش دیگر ملی پوشان ایران در لیگ این کشور بالا بگیرد.

از سوی دیگر، حضور کارلوس کی روش و دستیاران سابق او در تیم ملی ایران و آشنایی با ملی پوشان کشورمان نظرات کارشناسی بعضی از آنها را هم در پی داشته است.

روزنامه ابولا پرتغال در گزارشی با تیتر بیرانوند: از چوپانی و بی خانمانی تا دروازه بانی به زندگی سخت و دشوار بیرانوند در دوران کودکی و فرارش به تهران پرداخته است؛ دروازه بانی که با وجود محدودیت ها و مشکلات زیاد توانست موفقیت های بزرگی از جمله مهار پنالتی کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال در جام جهانی روسیه را رقم بزند.

در بخشی از این گزارش آمده است: بیرانوند قبل از انتقال به تیم پرسپولیس، در تیم نفت تهران بازی می کرد؛ باشگاهی که بر کیفیت او تاثیر گذاشت و به عنوان چهره بزرگی در دروازه تیم ملی با کارلوس کی روش ظاهر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار کی روش از بیرانوند تمجید کرد+ عکس

دستیار کی روش از بیرانوند تمجید کرد+ عکس