مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-10سياسي

روایت رییس انجمن فیزیوتراپی از انتخابات سازمان نظام پزشکی


رییس انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به مغفول ماندن برخی از وظایف قانونی سازمان نظام پزشکی، بر تحقق مطالبات فیزیوتراپیست ها از طریق سازمان نظام پزشکی تاکید کرد.

- احمد موذن زاده، رییس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره برگزاری انتخابات نظام پزشکی با اشاره  به جلسه ای که در خصوص انتخابات نظام پزشکی با حضور رؤسای انجمن های علمی توانبخشی کشور در دفتر انجمن فیزیوتراپی ایران برگزار شد، گفت: هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی روز جمعه 25 تیرماه در سراسر کشور در بیش از 200 شهر که سازمان نظام پزشکی شعبه دارد به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

  وی گفت:رشته هایی که تحت عنوان گروه پروانه دار پزشکی شناخته می شوند شامل رشته های فیزیوتراپی، کاردرمانی،گفتاردرمانی، اپتومتری،شنوایی شناسی و ارتوز و پروتز هستند و به غیر از گروه توانبخشی، رشته های کایروپراکتیک و تغذیه هم جز گروه پروانه دار پزشکی است.

رییس انجمن فیزیوتراپی ایران افزود:علی رغم اینکه 8 رشته زیرمجموعه گروه پروانه دار هستند، متاسفانه تعداد کرسی هایی که مربوط به این گروه است در هیات مدیره های نظام پزشکی و حتی در شورای عالی بسیار کم و محدود است و این یک مطالبه است از طرف گروه های پروانه دار پزشکی و رشته های توانبخشی که تعداد کرسی های این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رییس انجمن فیزیوتراپی از انتخابات سازمان نظام پزشکی

روایت رییس انجمن فیزیوتراپی از انتخابات سازمان نظام پزشکی