مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-10سياسي

بیش از 300 هزار پرس اطعام علوی در روز عیدغدیر


دبیر بنیاد بین المللی غدیر قزوین گفت: بیش از 300هزار پرس اطعام غدیر در روز عید غدیر، آزادی 13 زندانی جرایم غیرعمد و برگزاری جشن ازدواج آسان تنها بخشی از برنامه های دهه ولایت است.

- محسن حق شناس در نشست خبری که صبح امروز در آستانه دهه امامت و ولایت در سالن جلسات بنیاد بین المللی غدیر قزوین برگزار شد اظهار کرد: در جهان 4 واقعه بزرگ بعثت، غدیر، عاشورا و ظهور روی داده و روی خواهد داد که همه اتفاقات جهان به این عوامل گره خورده اند.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین بیان کرد: واقعه قدیر یک نقطه عطف بسیار مهم در تاریخ بشر است، این واقعه به نتیجه رساننده آرزوی تمام انبیا و نقطه اتصال نبوت و امامت است و آینده جهان با برنامه ای که پیامبر اسلام در غدیر ترسیم کردند ادامه میابد.

وی بیان کرد: غدیر تنها فرهنگ و رویداد جهان است که ظرفیت پاسخ به تمام وقایع را دارد و نگاه کامل اسلام به حکومت الهی در برابر تمامی انواع حکومت را ترسیم کند.

حق شناس مطرح کرد: واقعه غدیر یک شکست کامل برای نفاق است و همه ما به عنوان پیروان دین مبین اسلام وظیفه داریم بیش از پیش به تبلیغ ولایت امیرمومنان بپردازیم و نیز در این میان رسالت رسانه ها مهمتر و پررنگ تر و البته سنگین تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 300 هزار پرس اطعام علوی در روز عیدغدیر

بیش از 300 هزار پرس اطعام علوی در روز عیدغدیر