مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-10اجتماعي

شهرداری بجنورد به تعهد خود مبنی بر رفع نقص سیستم تصفیه خانه کشتارگاه عمل نکرده است


معاون پایش اداره کل محیط زیست خراسان شمالی گفت: شهرداری بجنورد به تعهدات خود مبنی بر نقص سیستم تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی این شهر عمل نکرده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون پایش اداره کل محیط زیست خراسان شمالی گفت: شهرداری بجنورد به تعهدات خود مبنی بر نقص سیستم تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی این شهر عمل نکرده است.

هراتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه سیستم تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی دچار مشکل است و نقص فنی دارد، اظهارکرد: همین امر سبب می شد تا فاضلاب های این واحد تولیدی با استفاده از خودروهای تانکردار به محل لاگن های تخلیه فاضلاب در حوالی روستای قارلق تخلیه شود.

وی افزود: البته طی یک هفته اخیر نیز شاهد رهاسازی این فاضلاب ها در اطراف کشتارگاه بوده ایم که تهدید علیه بهداشت عمومی است.

هراتی ادامه داد: البته طی چند ماه گذشته نیز نقص موجود به شهرداری بجنورد اعلام شده و به این نهاد مهلت داده شده بود تا نقص را برطرف کنند که تاکنون چنین اقدامی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: شهرداری اعلام می کند که باید پیمانکاری که کشتارگاه را تحویل گرفته نقص ها را برطرف کند اما طبق قانون طرف حساب ما خود شهرداری است.

این مقام مسئول تاکیدکرد: از طرفی پیمانکاری که کشتارگاه را تحویل گرفته اعلام می کند کشتارگاه را برای کشتار دام تحویل گرفته و رفع نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بجنورد به تعهد خود مبنی بر رفع نقص سیستم تصفیه خانه کشتارگاه عمل نکرده است

شهرداری بجنورد به تعهد خود مبنی بر رفع نقص سیستم تصفیه خانه کشتارگاه عمل نکرده است