مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-10پزشكي

تشدید محدودیت فعالیت اصناف در گلستان/ 8 شهر قرمز شد


براساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا از امروز محدودیت فعالیت اصناف در شهرهای استان به دلیل قرمز شده هشت شهر در استان گلستان تشدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استان گلستان با ریاست استاندار گلستان شهر امروز برگزار شد.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان شهرستان های گنبدکاووس، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، آق قلا، علی آبادکتول، گرگان و کردکوی در شرایط قرمز قرار دارد، شهرستان های بندرگز و گمیشان در شرایط زرد هستند و سایر شهرستان های استان گلستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

در حال حاضر بیش از 500 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که به گفته ابراهیم کریمی فرماندار گنبدکاووس شرایط در این شهرستان خوب نیست و غریب به 200 بیمار فقط در این شهرستان بستری هستند.

در این جلسه مصوب شد با توجه به اینکه جلسات ستاد ملی و استانی شنبه هر هفته تشکیل می شود و وزارت بهداشت جدیدترین تغییر وضعیت رنگ های شهرستان ها و استان ها را چهارشنبه هر هفته اعلام می کند، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی و اصناف موظف هستند بلافاصله پس از اعلام دانشگاه علوم پزشکی در خصوص وضعیت جدید شهرهای استان، نسبت به اجرای دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت در خصوص وضعیت فعالیت اصناف و ادارات و دستورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت فعالیت اصناف در گلستان/ 8 شهر قرمز شد

تشدید محدودیت فعالیت اصناف در گلستان/ 8 شهر قرمز شد