مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-10اقتصادي

الوعده وفا/ نسخه ای که طرح پویش ایران همدل برای کفاش زنجانی پیچید


شهرداری منطقه 3 در راستای اجرای دستور استاندار زنجان برای بازگرداندن چرخ دستی «لطف علی داوودی» و برای قدر دانی از کار خیر خواهانه این کفاش زنجانی یک کانکس به وی هدیه دادند تا کفش های مشتری هایش را در داخل کانکس برق بیاندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ همه ساله طرح پویش ایران همدل  در ماه مبارک رمضان در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد که به همت صداوسیمای مرکز زنجان و با همکاری ستاد دیه استان برگزار می شود، که هر ساله تعداد زیادی از زندانی های در بند گرفتار شده با اجرای این طرح آزاد و به آغوش خانواده اشان باز می گردند.

در ماه مبارک رمضان امسال هم 88 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از طریق پویش ایران همدل و با کمک مردم نوع دوست و خیراندیش از بند رهایی یافتند و دوباره طعم آزادی را چشیدند.

اما در میان این مردم خیراندیش و نیکوکار، همت بلند یک کفاش زنجانی خبرساز شد، لطف علی داوودی که ساکن روستای خانواده خود در انتهای خیابان فردوسی بساط کفاشی خود را بر روی زمین پهن کرده است و غبار از کفش های مردم این شهر می زداید.

در یکی از شب های دومین ماه از فصل بهار امسال بود که این کفاش زنجانی با دیدن یک گزارش از طرح پویش ایران همدل از قاب شبکه استانی اشراق، دلش لرزید، طوری که تمام پس اندازه 30 ساله خود را که 10 میلیون تومان بود صرف آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الوعده وفا/ نسخه ای که طرح پویش ایران همدل برای کفاش زنجانی پیچید

الوعده وفا/ نسخه ای که طرح پویش ایران همدل برای کفاش زنجانی پیچید