مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-10سياسي

شوراها در انتخاب شهردار ودهیار اسیر جریان های سیاسی نشوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر اینکه شوراها در انتخاب شهردار و دهیار اسیر جریان های سیاسی نشوند گفت: شورا مستقل است و نباید تن به خواسته های نا به حق بدهند.

- ، عبدالرضا چراغعلی ظهر شنبه در جلسه آموزشی منتخبین شوراهای شهر و روستا با اشاره به اینکه تدوین برنامه چشم انداز برای اداره شهر و روستا باید در صدر برنامه های منتخبین شوراها در استان تهران باشد اظهار داشت: منتخبین شوراها وقت جدی برای مراجعات مردم بگذارند اما این کار نیاید مانع برنامه ریزی برای شهر و روستا شود.

چراغعلی با اشاره به اینکه این اراده در معاونت عمرانی استانداری تهران وجود دارد که تمام قد در کنار شوراها باشد گفت: مردم در شرایط سخت اقتصادی به شوراها اعتماد کردند و باید این اعتماد را پاس بداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه جلسات مستمر و آتی برای کلاس های آموزشی شوراها برگزار می شود و این برنامه در دستور کار است افزود: تا زمان تحلیف منتخبین شوراهای شهر و روستا برنامه داریم تا سقف 100 ساعت کلاس آموزشی برگزار شود.

چراغعلی تاکید کرد: منتخبین شوراهای شهر و روستا در زمینه انتخاب شهردار ودهیار هرگز اسیر خواسته های نابحق برخی افراد و جریانات سیاسی نشوند چراکه شورا مستقل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها در انتخاب شهردار ودهیار اسیر جریان های سیاسی نشوند

شوراها در انتخاب شهردار ودهیار اسیر جریان های سیاسی نشوند