مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-10پزشكي

بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز ارجاع کووید 19 منطقه مدیترانه شرقی شد


رییس بیمارستان مسیح دانشوری از انتخاب این مرکز توسط سازمان جهانی بهداشت به عنوان مرکز ارجاع کووید 19 منطقه مدیترانه شرقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در حکمی از سوی مدیر کل همکاریهای مراکز چهارگانه منطقه ای مدیترانه شرقی از طرف سازمان بهداشت جهانی، مرکز سل و بیماریهای ریوی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برای چهار سال به عنوان مرکز ارجاع کووید 19 منطقه ای انتخاب شد.

دکتر ولایتی - رییس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به این مطلب که این مرکز به مدت 20 سال به عنوان مرکز همکاریهای سل منطقه ای بوده است، افزود: این مرکز با توجه به تعداد بالای ارجاعات بیماران کرونایی در زمینه درمان و آموزش تا سال 2024، به عنوان مرکز همکاریهای سل و کووید 19 انتخاب شد.

به گفته وی، 308 مقاله در زمینه کووید 19 توسط این مرکز در مجلات معتبر جهانی به چاپ رسیده است و 248 طرح مرتبط با کرونا و 67 مقاله کارازمایی بالینی نیز در این مرکز انجام شده است.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری همچنین به 183 طرح پایان یافته در یک سال و نیم گذشته مرتبط با کرونا در این مرکز اشاره کرد و یادآور شد: در دوران شیوع کرونا یکی از مجلات تخصصی این مرکز آی اس آی دریافت کرد و در مجله مذکور یک ویژه نامه با مضمون کووید چاپ شده که بیش از 68000 دانلود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز ارجاع کووید 19 منطقه مدیترانه شرقی شد

بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز ارجاع کووید 19 منطقه مدیترانه شرقی شد