مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-10اقتصادي

کرونا و تحریم مغلوب صادرکنندگان یزدی/ارزآوری 380 میلیون دلاری صادرات در یزد


صادرکنندگان یزدی علی رغم شیوع گسترده کرونا و تحریم های ظالمانه همراه با سوء مدیریت داخلی که بی ثباتی آیین نامه ها و بخش نامه ها را رقم زد توانستند بر کرونا و تحریم غلبه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، سال هاست که صادرکنندگان با چالش های فراوانی دست به گریبان هستند به خصوص در این دوران تحریم و شیوع فتح کردند.

رشد 10 درصدی صادرات از گمرکات استان یزد مدیرکل گمرکات استان یزد از رشد صادرات در شرایط تحریم و شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: صادرات کالا از گمرکات یزد، 380 میلیون دلار ارزآوری داشته است.

به گفته محمدحسین سلمانی صادرات کالا از استان یزد به بازارهای هدف علی رغم شیوع کرونا و اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور با رشد همراه بوده و بیش از 10درصد رشد داشته ایم.

وی با بیان اینکه نزدیک به 4 میلیون تن کالا با رشد 10 درصد نسبت به سال قبل صادر شده است افزود: عمده کالاهای صادرکنندگان یزدی به کشورهایی چون افغانستان، سوریه، پاکستان، امارات متحده عربی، آذربایجان، عمان، ارمنستان ، ترکیه تایلند، قزاقستان و هند صادر شده است.

مدیرکل گمرک یزد، محصولات صادراتی این استان را کاشی و سرامیک، هیدورکربن ها، شیشه های ساختمانی، ظروف شیشه ای، محصولات پتروشیمی و برخی محصولات کشاروزی شامل انار دانه، پسته و مغز پسته و تولیدات گلخانه­


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و تحریم مغلوب صادرکنندگان یزدی/ارزآوری 380 میلیون دلاری صادرات در یزد

کرونا و تحریم مغلوب صادرکنندگان یزدی/ارزآوری 380 میلیون دلاری صادرات در یزد