مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-10سياسي

اجاره خودرو


مجموعه آراد سیر با سالیان زیاد تجربه در زمینه های اجاره خودرو و برگزار کردن اجلاس، مجالس عروسی، اجلاسهای سفارتخانه ها و همایشها آمادگی کامل دارد تا به شما عزیزان خدمت رسانی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام شرکت آراد سیر، چون که اجاره ماشین برای توریست ها و گردشگران ایرانی و خارجی رزرو کردن هتل ها و سالن های همایش در تهران و شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر مراسم های شما همچنین اشاره کنم که شرکت آراد سیر در زمینه اجاره خودرو و اجاره ماشین عروس تخصص و فعالیت می کند.

مجموعه ماشینهای اجاره خودرو آراد سیر مجموعه ای از برندهای مطرح دنیا مانند انواع مرسدس بنزها بی ام و و پورشه در اختیار شما قرار می دهد همچنین انواع ماشین گروهی مانند ون و اتوبوس به شما بزرگواران ارائه می دهد.

شرکت آراد سیر به شما اطمینان می دهد که میزبانی مهمانان داخلی و خارجی خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید و از صفر تا صد کار خود را به شرکت اجاره خودرو آراد سیر بسپارید.

خدمات مجموعه آراد سیر شرکت آراد سیر برای اجاره خودرو به دو صورت اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده دارای مجموعه بسیار کامل از خودروهای شرکت های بزرگ دنیا مثل بنز، بی ام و، هیوندای، کیا و تویوتا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره خودرو

اجاره خودرو