مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-10اقتصادي

تخصیص 10 میلیون متر مکعب آب برای شهرک های صنعتی ری و فرودگاه امام


با بهره برداری از پروژه تصفیه خانه فیروزبهرام و اسلامشهر 10 میلیون متر مکعب آب به شهرک های صنعتی ری و فرودگاه و حرم امام(ره) اختصاص می یابد.

- ، حشمت الله عسگری در جلسه بررسی پروژه انتقال آب از محل تصفیه خانه فیروز بهرام و اسلامشهر به شهرک های صنعتی ری، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و حرم حضرت امام (ره) که در محل تصفیه خانه فیروز بهرام برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نیاز اساسی این سه مجموعه بزرگ به تأمین آب مورد نیاز جهت تداوم فعالیت ها ضرورت دارد که دستگاه های اجرایی مسئول تدابیر لازم را جهت تسریع در انجام پروژه به عمل آورند.

وی با اشاره به تأمین سالانه 20 میلیون مترمکعب آب از محل پساپ تصفیه خانه فیروز بهرام و اسلامشهر برای این مجموعه ها افزود: با بهره برداری از این پروژه که 10 میلیون لیتر مکعب (معادل 300 لیتر برثانیه) در سال برای شهرک صنعتی شمس آباد، 5 میلیون متر مکعب برای شهر فرودگاهی و 5 میلیون مترمکعب برای حرم مطهر امام (ره) می باشد تا دغدغه تأمین آب آنها رفع شود.

لازم به ذکر است اجرای این پروژه دارای طول خط به طول 35 کیلومتر و سرمایه گذاری 170 میلیارد تومان می باشد که قرارداد قطعه اول آن با مبلغ 90 میلیارد تومان و مدت زمان 18 ماه منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز شده است و قطعه دوم نیز بامبلغ 80 میلیارد تومان در حال انجام مناقصه می باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 10 میلیون متر مکعب آب برای شهرک های صنعتی ری و فرودگاه امام

تخصیص 10 میلیون متر مکعب آب برای شهرک های صنعتی ری و فرودگاه امام