مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-10حوادث

دستگیری جاعل حرفه ای مدارک قضایی در گلستان


با تلاش کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، امروز فردی دستگیر شد که در گرفتن امضا و اثر انگشت از دیگران و استفاده از آن در دادگاه به نفع کسی که از او پول می گرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: این فرد به منزل یا محل کار ِطرف پرونده مراجعه و به بهانه تحویل بسته پستی، امضا و اثر انگشت فرد را در برگه سفید می گرفت و با استفاده از همین امضا و اثر انگشت، قرارداد یا اظهاراتی که مدنظر داشت، می نوشت.

وی تصریح کرد: از آن جا که اثر انگشت و امضا اصل بود و کارشناسی هم اصل بودن جدی در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار بگیرد و با یک ماه کار اطلاعاتی و رصد میدانی گره این ماجرا باز شد.

وی افزود: تحقیقات ما را به فردی رساند که به ازای دریافت پول در پرونده های کلان ملکی با هر ترفندی که می توانست امضا و اثر انگشت طرف مقابل پرونده را به دست می آورد و با استفاده از آن، قرارداد و سند به نفع فردی که از او پول گرفته بود، جعل می کرد.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد دستگیر شده و تحقیقات برای شناسایی همدستان احتمالی او و  افرادی که قربانی ترفندهای این فرد شده اند، ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری جاعل حرفه ای مدارک قضایی در گلستان

دستگیری جاعل حرفه ای مدارک قضایی در گلستان