مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-10اقتصادي

پرونده اصلاح سیستم گرمایشی مدارس کرمانشاه با 10 میلیارد تومان بسته می شود


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: برای بسته شدن پرونده اصلاح سیستم گرمایشی مدارس استان به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: برای بسته شدن پرونده اصلاح سیستم گرمایشی مدارس استان به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

مرزبان نظری در گفت و گو با ایسنا، اضافه کرد: در صورت تامین این اعتبار، کار اصلاح سیستم گرمایشی مدارس استان در یک بازه زمانی دو ماهه به اتمام خواهد رسید و پرونده آن بسته خواهد شد.

نظری با بیان اینکه هم اکنون تنها کار اصلاح سیستم گرمایشی مدارس یک و دو کلاسه مناطق روستایی استان باقی مانده، گفت: 821 مدرسه استان دارای یک یا دو کلاس درس هستند که کار اصلاح سیستم گرمایشی این مدارس و تجهیز آنها به بخاری برقی هم اکنون در دست اقدام بوده و به طور میانگین 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تزریق اعتبار 10 میلیارد تومانی کار اصلاح سیستم گرمایشی این مدارس هم به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ورود خوب استان کرمانشاه در حوزه اصلاح سیستم گرمایشی مدارس، گفت: از سال 1392 که کار اصلاح سیستم گرمایشی مدارس شروع شده کار اصلاح سیستم گرمایشی 2150 مدرسه با 6400 کلاس درس در استان به اتمام رسیده و استان کرمانشاه در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده اصلاح سیستم گرمایشی مدارس کرمانشاه با 10 میلیارد تومان بسته می شود

پرونده اصلاح سیستم گرمایشی مدارس کرمانشاه با 10 میلیارد تومان بسته می شود