مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-10دانش

امتیاز وزارت علوم برای فرزندآوری اساتید زن


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از ابلاغ بخشنامه ای توسط وزیر علوم خبر داد که به موجب آن اعضای هیات علمی که فرزندآوری داشته باشند می توانند از امتیازات خاص استفاده کنند.

- ، معصومه ابتکار در اختتامیه چهارمین جشنواره علم و زن (جایزه مریم میرزاخانی) که امروز با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: در دولت یازدهم و دولت دوازدهم، نگاه راهبردی برای عدالت جنسیتی و توجه به جایگاه زنان و مشارکت گسترده آنان در مراحل مختلف سیاست گذاری مدیریتی کشور برقرار شد.

وی ادامه داد: تعداد مدیران زنی که در نظام دانشگاهی درس خوانده اند از 5 درصد در سال 92 با یک سیاست گذاری درست، به بیش از 25 درصد رسیده است و اکنون 25 درصد مدیران توانمند کشور از زنان هستند و امیدواریم این روند ادامه یابد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: اخیراً وزیر علوم بخشنامه ای در بحث حمایت از اساتید و اعضای هیأت علمی که فرزند آوری داشته باشند، داشته که بتوانند از امتیازات خاصی استفاده کنند.

این امتیاز بسیار مهم بوده و با این هدف است که خانم ها همزمان بتوانند بین کار و خانه تعادل برقرار کنند و رشد علمی خود را نیز همزمان پیش ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز وزارت علوم برای فرزندآوری اساتید زن

امتیاز وزارت علوم برای فرزندآوری اساتید زن