مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-10سياسي

ضرورت حمایت از دهیاران توانمند آموزش دیده برای ادامه فعالیت


فرماندار رشت با اشاره به نگرانی دهیاران از نبود امنیت شغلی با روی کار آمدن شوراهای جدید، گفت: باید از دهیاران توانمند آموزش دیده حمایت کرد.

- ، علی فتح الهی پیش از ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت روز دهیار با اشاره به اینکه ارائه خدمات به مردم روستا در مناسبت های مختلف بدون دهیار هیچ معنایی ندارد، اظهار کرد: دهیاران نقش مؤثری در روستاها دارند و روز دهیار فقط نماد یادآوری تلاش این افراد است.

وی با اشاره به اینکه، ما در یک جامعه به تمامی تخصص ها در زمینه های مختلف نیاز داریم، اضافه کرد: افزود: دهیاری و شوراها نماد این امر است که واگذاری امور مردم به خود آنها است و خود مردم در این زمینه نقش آفرینی می کنند.

فتح الهی با بیان اینکه هر جا که مردم حضور پررنگ داشته اند عملکرد و نتیجه موفقیت آمیز بوده است، گفت: نظارت بر عملکردها و رویکردها را از خود شروع کنیم و امروزه کار کردن در بحث های عمرانی بسیار سخت شده است.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه، وقتی که هزینه های اجرایی بالا باشد مدیریت آن نیز بسیار مهم است، افزود: ما باید توانمندی های روستای خود را بشناسیم تا بتوانیم از همان ظرفیت و با مدیریت درست زمینه توسعه روستا را فراهمی کنیم.

فتح الهی با اشاره به گستردگی کار و نقش آفرینی دهیاران در روستاها، اضافه کرد: در هیچ روستایی نمی تواند نقش دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از دهیاران توانمند آموزش دیده برای ادامه فعالیت

ضرورت حمایت از دهیاران توانمند آموزش دیده برای ادامه فعالیت