مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-10اجتماعي

اختصاص 4000 هزار میلیارد برای مدرسه سازی در سال آینده


وزیر آموزش و پرورش، خیرین را شرکای مهم و قابل افتخار وزارت آموزش وپرورش در دست یابی به اهداف والای تعلیم و تربیت دانست و برتداوم همکاری نهادهای دولتی و مردمی مختلف برای پیشبرد برنامه های آموزش و پروش و گسترش عدالت آموزشی تأکید کرد.

- وزیر آموزش و پرورش، خیرین را شرکای مهم و قابل افتخار وزارت آموزش وپرورش در دست یابی به اهداف والای تعلیم و تربیت دانست و برتداوم همکاری نهادهای دولتی و مردمی مختلف برای پیشبرد برنامه های آموزش و پروش و گسترش عدالت آموزشی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بهبهان در ارتباط مجازی و تلفنی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش وپرورش و با حضور مهرالله رخشانی مهر؛ معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گشایش یافت.

در این مراسم حاجی میرزایی در گفت وگوی کوتاهی از همت و جدیت خیرین در توسعه فضاهای آموزشی و تلاش این افراد به منظور رفع محرومیت های کودکان و نوجوانان، در امر تعلیم و تربیت قدردانی کرد.

وی خیرین را شرکای مهم و قابل افتخار وزارت آموزش وپرورش در دست یابی به اهداف والای تعلیم و تربیت دانست و برتداوم همکاری نهادهای دولتی و مردمی مختلف برای پیشبرد برنامه های آموزش و پروش و گسترش عدالت آموزشی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4000 هزار میلیارد برای مدرسه سازی در سال آینده

اختصاص 4000 هزار میلیارد برای مدرسه سازی در سال آینده