مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-10اجتماعي

نکاتی در مورد آگاولیندا و مرجان گل درشت


گیاهانی مانند آگاولیندا و مرجان گل درشت از جمله گیاهان آپارتمانی هستند که در عین سازگاری با محیط، لازم است برخی نکات در نگهداری آنها رعایت شود.

- هر گیاهی از حیث دما و شرایط محیطی حتی نوع خاک و زمان های آبیاری، شرایط نگهداری خاص خود را دارند که با توجه به این موارد می توانید گیاهی سرزنده داشته باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام باغ فدک، مرجان گل درشت احتیاج به آبیاری هر روزه ندارد اما شرایط نگهداری آن متفاوت است.

این گیاه یکی از گیاهان گلدار و زیباست که در آپارتمان نیز قابل نگهداری می باشد اما می توان گفت یکی از حساس ترین گلدان های منزل شما خواهد بود.

رطوبت خاک گلدان باید متعادل باشد اگر مقدار آب داخل گلدان زیاد باشد، منجر به پوسیدگی گیاه خواهد شد و اگر خاک بیش از اندازه خشک بماند گیاه از بین می رود.

پس حتما در زمان آبیاری دقت داشته باشید از آب با دمای محیط (آب ولرم) استفاده کنید و زمانی که سطح خاک تا دو سانتی متر خشک شده باشد، آبیاری را شروع نمایید.

در روزهای سرد دو یا سه بار در هفته آب دهی کافیست.

این گیاه به هوای گرم و مرطوب علاقه زیادی دارد اما به دلیل اینکه محیط مرطوب شرایط رشد قارچ ها را در اطرافش سازگار می کند، توصیه ما این است که در زیر گلدانی مرجان گل درشت آب بریزید تا رطوبت مناسبی به گیاه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی در مورد آگاولیندا و مرجان گل درشت

نکاتی در مورد آگاولیندا و مرجان گل درشت