مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-10اقتصادي

سهم قطعی برق به صورت عادلانه بین مشترکین توزیع می شود


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: لهونیان اذعان کرد: سهمیه خاموشی برای استان را به صورت عادلانه در بین مردم تقسیم می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هیوا لهونیان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان کردستان اظهار کرد: سیستم و نظام اطلاع رسانی در کشور و استان به شدت ضعیف است و این نیازمند تمهیدات لازم است.

وی خاطرنشان کرد: الان در کشور به واسطه افزایش دما و کاهش بارندگی ها در زمینه تولید انرژی برق با مشکل مواجه هستیم و جبران این کمبود تولید تنها با مدیریت مصرف و صرفه جویی ممکن خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اضافه کرد: هرآنچه در اختیار شرکت توزیع برق قرار می گیرد و سهمی که برای استان تعیین می شود باید به عدالت در بین مشترکین توزیع شود.

لهونیان اذعان کرد: سهمیه خاموشی برای استان را به صورت عادلانه در بین مردم تقسیم می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در کل کشور نزدیک به 57 هزار مگاوات برق تولید می شود در حالیکه رکورد مصرف 66 هزار و 245 مگاوات هم زده شد، این آمار بیانگر این است که نزدیک به 10 هزار مگاوات کمبود برق داریم که عمده این کمبود مربوط به نیروگاه های برق آبی است.

لهونیان گفت: نزدیک به 100 درصد از نیروگاه های برق آبی کشور که نزدیک به 10 هزار مگاوات ظرفیت دارند از مدار خارج شده و هیچ کاری نمی توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم قطعی برق به صورت عادلانه بین مشترکین توزیع می شود

سهم قطعی برق به صورت عادلانه بین مشترکین توزیع می شود