مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-10سياسي

تشکیل «ستاد صبر» در دستگاه قضایی استان یزد


معاون رییس کل دادگستری یزد نهادینه سازی عدالت ترمیمی در جامعه و انسجام بخشیدن در جهت ارتقاء صلح و سازش را مهمترین رویکرد قوه قضاییه دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا حداد صبح امروز در جلسه ستاد صبر استان دارالعباده، اظهار کرد: اعتلای فرهنگ قانون مداری و احترام به حقوق دیگران، ارتقاء جایگاه حول محور صلح و سازش از دیگر رویکردها و اهداف ستاد صبر در استان یزد است.

دبیر ستاد صبراستان یزد ایجاد ارتباط مؤثر با سمن ها و نهادهای مرتبط را یکی دیگر از رویکردهای جدی این ستاد عنوان کرد و گفت: تلاش برای ارتقاء جایگاه صلح و سازش در کشور، بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در افزایش آگاهی و توانمندسازی شهروندان و همچنین راه اندازی پویش های صبر از دیگر وظایف این ستاد است.

حداد نهادینه سازی عدالت ترمیمی در جامعه و انسجام بخشیدن در جهت ارتقاء صلح و سازش را مهمترین رویکردهای ستاد صبر دانست و بیان کرد: افزایش کسب مهارت مذاکره در بین آحاد مردم به منظور حل و فصل اختلافات بدون دخالت شخص ثالث نیز باید مورد اهتمام اعضای ستاد قرار گیرد.

 رییس کل دادگستری استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: ستادهای صبر، وظیفه شناسایی افرادی که می توانند در جهت اصلاح ذات البین با نهادهای میانیجی گر همکاری نمایند تحت عنوان یاران صلح را بر عهده دارد که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل «ستاد صبر» در دستگاه قضایی استان یزد

تشکیل «ستاد صبر» در دستگاه قضایی استان یزد